Першим кроком для подання е-декларації є отримання електронного підпису в акредитованому центрі сертифікації ключів. Якщо посадова особа його має, їй слід перевірити чи не сплинув строк дії.

Електронна декларація посадовими особами подається:

перед призначенням на відповідну посаду (подає претендент);

щорічно — до 1 квітня наступного року (за минулий рік);

перед звільненням — за період, не охоплений раніше поданими деклараціями;

після звільнення — до 1 квітня наступного року (за минулий рік, у якому особа звільнилась чи переведена на іншу посаду, яка не зобов’язує декларувати дохід і майно);

після притягнення до відповідальності за неподання, несвоєчасне подання або подання з недостовірними даними е-декларації — обов’язкове подання електронних декларацій з достовірними відомостями.

З рекомендаціями щодо чергового етапу електронного декларування можна ознайомитися на сайті Національного агентства з питань запобігання корупції

У разі виникнення проблем технічного характеру Ви можете звернутись до служби технічної підтримки за тел.: +38(044)200-06-94 або адресою електронної пошти support@nazk.gov.ua, при цьому:

  • направляйте електронний лист з Вашої персональної електронної поштової скриньки, яка зазначена при реєстрації;
  • у темі листа зазначайте суть Вашого питання;
  • у листі необхідно зазначити Ваші П.І.Б., реєстраційний номер облікової картки платника податків (ІПН) та викласти суть питання, за необхідності до листа додати скріншоти (зображення екрана) з Вашою помилкою.